четвртак, 31. март 2016.

Zašto ,,Za moju ljubav" ?

Za moju ljubav.

Ko počinje takvom rečenicom bilo šta? Za čiju i kakvu ljubav je potrebno uraditi nešto da bi neko bio zadovoljan?

Za moju ljubav!

Popravi što se ne može popraviti da tom nekom bude bolje! Obično su popravke takve da se ne vidi popravljeno, a zasluge za popravni uzima baš onaj koji upotrebljava tu rečenicu!

Za moju ljubav!

Za tih nekoliko  reči koje trpe više od ijedne druge reči  i najviše se zloupotrebljavaju  za sticanje lične koristi, treba uraditi nešto. Nekome učiniti, ne pomoći, već zadovoljiti  njegovu potrebu! Bez obzira na šta se potreba odnosi!

Za moju ljubav!

Fraza upotrebljavana više nego ijedna druga. Fraza bez vrednosti. Ako prema nekome gajite to uzvišeno osećanje sigurno rečenicu nećete početi na taj način.

Za moju ljubav!

Kad je čujem , a ispred mene stoji nešto što ne volim i nikako mi ne odgovara ni po čemu, naježim se.

Za moju ljubav!

Idi u prodavnicu i kupi mi  cigarete! E  vala ni u snu i ni za kakvu bez osećanja izrečenu misao. Reći da se nešto kaže! Ići ću  uz bilo koju drugu rečenicu, uz tu nikako!

Za moju ljubav!

Za kakvu poznatu, nepoznatu, neograničenu, ograničenu, uslovnu, bezuslovnu, posvećenu, neposvećenu, ni za kakvu -  za reč bez težine! Ne!

Za moju ljubav!

Zarad moje koristi , na tvoju štetu!
To uzvišeno osećanje se ne može upotrebljavati, ono se može davati. Davati bez razloga, bez premišljanja i uslovljavanja. Ljubav se neguje. Održava se kao nežna biljka, bez grubih reči i dela.
Molim vas nikada od nekoga ne tražite ništa  
 ,,Za moju ljubav"!

Ne ,,Za moju ljubav ", već radi sebe uživajte u mojoj slici na svili koja nosi naslov
 ,,Žal za morem panonskim".

Oni koje volim ništa ne treba da čine ,,Za moju ljubav".

Нема коментара:

Постави коментар

Dragi prijatelji ukoliko imate komentar na pročitani post slobodno napišite.Hvala!