понедељак, 5. септембар 2016.

Papagajke

- Šta, mu je ?
-- Joj! JOOOJ! Dokle će ovo? Ispašće mi oči iz glave koliko me boli... Proklet zub. Boli, boooli!
 Ne poznaje nas!
- Ma nije ne bi on, nešto mu fali! Izgleda izgubljeno!
- Mitre! Ej, Mitre!
- Mitar se držao podalje. Izbezumljeno je gledao oko sebe ne govoreći nikome ni reči. Ono izrečeno bilo je upućeno samo samome sebi. Samo je on to mogao da čuje.
- Mitre! Jesi li ti gluv ili se praviš gluv? Danas ti nisu sve koze na broju...
- Pusti me, vidiš da mi nije ni do čega!
- Šta je s tobom?
- Šta?  Boli me zub!
- Pa idi kod zubara, imaš u ambulanti zubara,  idi, to će ona začas!
- Kod te!? Ni lud,  ni pijan! Kod te nikad! Ni kod jednog zubara nikad! N I K A D!
-Ej, pa ti!...Ha, ha, ha...ha ha...
- Ljudi...ha, ha, hi hi...
- Zovi Stevu iz pogona I !!!!
Brze noge brzo su pronašle majstora. Majstor je, obučen u plavo radničko odelo sa masnim crnim flekama od starog ulja ispuštanog iz istrošenih motora viljuškara, jedva dočekao da nekome treba, ne bi li ugledao svetlost dana i izašao iz tamnog kanala za popravku vozila. Prekid posla i mala pauza taman su godili umornim rukama sa dugim prstima, ispog čijih nokata je vidno sjala crna lepljiva smola.
- Stevo, evo ovoga boli zub!
- Koji zub?
- Ovaj tu, dole! Joj!
- Donesite mi papagajke i rakiju!
Za tren, potreban materijal je bio tu! Društvo se povećalo. Mnogo je onih koji bi da gledaju-  mnogo je znatiželjnika koje zanima tuđa muka.
- Promućkaj usta! Ispljuni! Čekaj nemoj pljuvati! Progutaj! Tako , još  jedanom! Tako! Daj flašu!
Majstor Steva je povukao dobar cug iz flaše! Prelio je papagajke rakijom!
- Sedi! Zini! Pokaži još jednom koji zub! Taj. Marko, Mile, držite ga. Vuci mu glavu nadole! Zini! ZINI! Taaako, taaako!  Evo ti gledaj izašao je ceo! Gledaj koren! U jednom komadu!  Nemoj, da posle bude! CEO JE CEO! Cugni! Progutaj! Jošššš! Tri puta Bog pomaže! Tako!
Ako vam trebam zovite me!

Fotografija preuzeta sa www.force alati.rs

Нема коментара:

Постави коментар

Dragi prijatelji ukoliko imate komentar na pročitani post slobodno napišite.Hvala!