понедељак, 10. август 2015.

Deveta vrata NE otvaraj!


Kao u starim bajkama upozorenje koje se ne poštuje! Najmlađi carev sin će uraditi baš to! Pored sveg bogatstva i moći koja mu se nudi na srebrom ukrašenoj tacni, on čini ono što ne sme. Neka nevidljiva moćna sila ga tera da čini ono što je zabranjeno. To ne ide bez kazne. Kazna je teška i dugotrajna, ali se na kraju sve ipak dobro završava.
U stvarnom životu je slično što se tiče otvaranja devetih vreta samo često na kraju izostaje srećan kraj. Neki bi rekli ,,cilj ne bira sredstvo,, Ponekad sredstvo biva preskupo pa se cilj ne može ostvariti. Nemalo ih je platilo preskupo svoja vrata!
...
- Naštelovao sam mašinu! Ništa ne diraj! Sve je sređeno! Ukoliko se pojavi problem sve možeš otvarati samo disk nemoj!
- NNeću, zznam jja tto!
- Jesi li me dobro čuo, ne diraj disk!  majstor ponavlja po ko zna koji put.
- NNisam ja gglup, zznam jaa  siguran u sebe odgovara šegrt.

- MMajstore, majsttore, ne radi mašina , nešto se pokvarilo, bbbrzo ddođi!
Majstor hitrim korakom, u velikoj žurbi doleće u radionicu.Jedan iskusan pogled je dooljan da vidi da je disk pomeran...
- Jesam li ti lepo rekao, ne diraj...bip, bip..
- NNissam, nisam ja, ssamo sam malo...

...
Pokvario se dovod vode u toalet, potrebno je popraviti. Pređašnji majstori su rekli da nije urađeno po standardu, pa se javljaju problemi. Prošlog puta su uvezali žicom , da ne popusti brzo...
- Jaću to srediti, kakav je ovo majstor, kakva žica, kakvo šta, sad ćemo mi to... Nosi me da kupiš novo crevo...
- Dajem garanciju deset godina. Ja sam majstor, a ne oni, pojma nemaju...Drži vodu dok majstori odu...
- Nemoj puštati vodu u toaletu, nešto se pomerilo, pa dovod vode nije dobar, napravila se poplava. Jedva  smo pokupili prošli put. Majstor nije dobro napravio, kako je dao desetogodišnju garanciju zovi ga da dođe.
- Neću, znam ja, ne brini...
Tišinu je poremetilo šuškanje krevetskih čaršava, trgla se. Osetila je da nema tela koje je ležalo pored nje. Zatim je usledilo otvaradnje vrata na toaletu. Kroz polusan je ponovila već davno naučenu rečenicu koja se ponavljala sama od sebe pri najmanjem šumu koji je dolazio iz poznatog pravca.
- Ne puštaj vodu.
Usledila je kratka tišina, umorno telo je nastavljalo svoj prekinuti san, kada se začuo onaj poznati zvuk potopa iz toaleta. Voda je umesto u WC šolu odletela po podu kupatila. Skočila je po naredbi vode, samo je  kroz zube prozborila
- Jesam li ti rekla...
- Popravio sam...
- Vidim.
Uzela je čiste peškire i stavila mu u ruke.Vratila se i legla na svoj deo kreveta.Uspavljivao ju je ceđenje vode iz bogato natopljenih peškira.
...
Ne diraj lonac, još malo pa će biti gotovo! Sačekaj!
Sin, dečkić od petnaestak godina, ni dovoljno zreo, ni dovoljno nezreo, skakutao je nestrpljivo oko lonca u kome se kuvao mlad kukuruz. Miris se čuo nadaleko i zračio je nekom nestvarnom primamljivošću. Čekao je da majka izađe iz kuhinje.  Brzo je podigao poklopac na loncu, raširio je nozdrve i duboko uvukao vrelu paru začinjenu očaravajućim mirisom! Odskočio je dva metra , urliknuo od bola i zagnjurio glavu u lavabo ispod kupatilske česme!
-Nikad više...
-Idem do pijace, ako nađem mladog kukuruza skuvaću i doneću ti da probaš!
-Hvala ne treba!

Нема коментара:

Постави коментар

Dragi prijatelji ukoliko imate komentar na pročitani post slobodno napišite.Hvala!